Anjam Vazife Reviews





..:::اخبارهای جدید رپ فارس:::..
















Anjam Vazife Reviews

 

مقدمه :
امیدواریم نقدهایی که ارائه میشه مورد استفاده افرادی که پیشرفت رو تو آهنگاشون مد نظر قرار میدهند قرار بگیره و مرسی از شما دوستان که همیشه حامی متحدین بودین و بازخورد مثبتی به ما دادین توی نقدها سعی کردیم جوری شرح داده بشه که مخاطبان هم آهنگ رو دنبال کنن و هم نقدو، تا نکاتی که اشاره میشه ملموس تر باشه و فضای ادراکی نقد بیشتر باشه .


در آمدي بر نقد آهنگ :
آهنگ انجام وظیفه ترک اول آلبومی بود که هیچکس و گروه جدیدش روانه بازار کردند آلبومی که کسی انتظارش رو نداشت ، هیچکس دو آهنگ در این آلبوم داشت که یکی انجام وظیفه بود و دیگری ما از اوناشیم، انجام وظیفه اولین آهنگی بود که با شیرازه ای خوب و منسجم بعد از زمانی بیش از یک سال از هیچکس شنیدیم آهنگ قبلی او رمیکس نفرت بود که به هیچ عنوان از او انتظار همچین آهنگی نمیرفت اما خب این آهنگ دارای بار مفهمومی متناسب و اجرای متفاوتی بود آهنگ در 4 دقیقه و 15 ثانیه اجرا شده و دارای 3 ورس 4 کروس اینترو و اوترو هست .

بررسي موضوعي :
موضوع این آهنگ همونطور که از اسمش پیداست مربوط به خدمت به وطن و سرباز وطن بودنه موضویه که هیچکس علاقه خاصی بهش داره و تو کارنامه خودش کارایی که تو همین دسته باشه کم نداره انجام وظیفه اسمی داره که هر شخصی بنا به عرقی که داره دوست داره بفهمه درباره وظیفه نسبت به وطن چی گفته شده و اشاره کنم موضوعی که انتخاب شده برای داشتن همه فاکتورای مناسب و برای یه آهنگ خوب داره .

نظرات شنوندگان ترک انجام وظیفه :
نظر 20 نفر از شنوندگان این آهنگ به طور خلاصه : آهنگ بسیار خوب و دلنشینی بود که نوآوری های زیادی هم توش داشت . سروش با این آهنگ به طور غیر مسقیم به خیلی ها تیکه انداخته . ریتم این آهنگ 6&8 هست که در بعضی از قسمت های آهنگ به طور غیر طبیعی حتی باعث می شه شنونده رقصش بیاد ( در این مورد به طور کامل در نقد فنی توضیحاتی دادیم ) . کروس آهنگ خیلی شلوغه و گوش شنونده رو اذیت می کنه .

بررسي آهنگ :
آهنگ با ریتم یکنواختی شروع میشه و به نظر زیادی ساده میاد سپس فضایی به مدت 16 ثانیه اینترو رو در بر داره که تلفیقی از صداهای مختلف و صدای خود خواننده هست مضمونی مطابق با اسم آهنگ داره و دم از حرفایی میزنه که تو آهنگ زیاد به کار میره مثه هیچ قدرتی جلو کارامون نمیتونه وایسه و ... تو آخرش هم هیچکس یه جمله رو اجرا میکنه که شور گوش دادن مخاطب رو بیشتر میکنه .

ورس1:
بهم میگن بمون نرو بری بده // میگم ما شبو به دیدن پرچم و کشیدن بوسه ازش میکنیم صبح
خوب ؟ کل و هم قفلیم ما // ها اصلیم بقیه چینی مینی کارای اونا همگی زیقی میقی ان
از ما میشنوی کار عمری // از خوبای ایران گلچین
ازتون دارم یه سوال // لیاقت کیه بگن بش شجاع ؟
اونکه به عشق جبهه میکنه بند پوتین و سفتش ؟ // یا اونیکه نشسته اونور گود و میگه بکن لنگش ؟ هه به مولا زشته
من هرچی گفتم از نزدیک دیدم // ایران قشنگه حتی پشت میله هم
پس هرکی بهمون گیر داد میگم


بررسي ورس 1 از لحاظ اجرا :
ورس 1 و کلا دو ورس دیگه دارای اجرای متفاوت هیچکسه..اجراهایی که تو یه پارت به گونه ها و سرعت های مختلفی اجرا میشه مانوری که تو بیانش داره جالبه .
تو اول ورس 1 بعد اجرای یه بیت سرعته خوندنش به تدریج کم میشه همراهش بیت آهنگ هم همین وضعیتو داره اما هماهنگ نیست! تا به نقطه مشخصی میرسه سپس زیاد میشه و باز سرعتش کاسته میشه(خوب ؟ کل و هم قفلیم ماها اصلیم بقیه چینی مینی کارای اونا همگی زیقی میقی ان از ما میشنوی کار عمری // از خوبای ایران گلچین) این کم و زیاد شدنا مخصوصا بیت دومش درسته جالبه و ابتکاریه اما زیاد جالب درنیومده چون بیت آهنگ هم میخواسته همین روند رو طی کنه اما باهاش کامل هماهنگ نشده آهنگ داره زده میشه اما اجرای روش رو هر میزان نمیخوره و البته همین قسمت بعضی کلمات اصلا واضح خونده نمیشه، بعدش تسلط رو اجرا خوبه نوعه قافیه ها جوریه که خواننده داره با تاکید و تشدید میخونه. قسمتی که میگه ازتون دارم یه سوال مانور حرفه ای رو سرعت اجرا انجام میشه، بیت(اون که به عشقه جبهه /میکنه بند پوتین و سفتش) بدلیل جور نبودن آواهاش جالب بیان نمیشه، بین ثانیه 1:02 تا 1:04 یه مکثی داره که به نوعی آهنگو از ریتم خودش دور میکنه اگه استفاده نمیشد بهتر بود در ادامه آخر ورس هم قشنگ اجرا میشه و ریتم آهنگ خوب به کروس منتقل میشه .

بررسي ورس از لحاظ معنی و مفهوم :
خب مفهوم این آهنگ از سطح خوبی برخورداره و از مثالها و کنایه های خوبی استفاده کرده همچنین که کلمات و ابیاتی که بکار رفته حس خوبی رو تو شنونده ایجاد میکنه! به طور خاصی پایبندی به میهن رو توش اورده و سعی کرده با زبونی ساده و گیرا اینو بیان کنه البته میشد جملاتی با مرز بندی و قالب بهتر نیز ارائه داد اول به نوعی درباره غیرت و تعصب نسبت به وطن و کارایی که براش انجام داده صحبت میکنه و در ادامه با زبون کنایه به افرادی اشاره داره که دم از میهن میزنن اما کاری واسه پیشرفتش نمیکنند بعدش هم با یه آرایه اغراق خوب به پایان میرسونه(اونکه به عشق جبهه میکنه بند پوتینو سفتش ؟ // یا اونیکه نشسته اونور گود و میگه بکن لنگش ؟ هه به مولا زشته من هرچی گفتم از نزدیک دیدم // ایران قشنگه حتی پشت میله هم) صرف نظر از اینکه ابیات و جمله هارو چگونه واسه یه تکست یه پارچه نوشته ابیات معنی نسبتا واضحی داره و شنونده رو متوجه منظورش میکنه .

بررسي ورس از لحاظ قافیه ها و قواعد رپ :
از لحاظ قواعد باید گفت در حد یه ورس عالی کار نشده بیت هایی که بکار رفته خیلی کوتاهو بلنده همچنین که نویسنده نخواسته قافیه ها رو یه رکن واسه آهنگش به حساب بیاره ، به نوعی تکست رو شبیه به نثر نوشته (اکثر ابیات همیطوریه)
ورس اول قافیه های در سطح بالایی نداره و صرفا معمولیه از هیچکس انتظار بیشتری میرفت تو سرودن این بیتا! کل ورس 6 بیت و یک مصرعه که در نوع خود جالبه، بیت اول که قافیه اصولی نداره بیت دوم کمی نا متعارفه واسه بکار بردنش ابیات 3 و 4 و 5 دارای سیلاب ها و قافیه های یکسانتریه مصرع آخر باز چندان جالب نیس اگه سعی میشد تو کل ورس جوری شعر گفته شه که آوای کلمات بیشتر به هم شبیه باشه آهنگ بیشتر جذابتر میشد .

ورس2:
هــــي // ازم ميپرسن کي؟
ميخوان بدونن تيغ ميگيرم؟چون زير ذره بينم/اونقدر زوومن روم که معلومه سلوله سيبيلم
نتيجه ي کارامونو چند سال ديگه ميبينن // دون هايي که کاشتيم تازه اندازه ي شيبيدن
فک نکني حقوق بيگيرم // ولي دستور از بالا ميگيرم
ببين ، تو ايران سربازاي شريفيم تو خارجه سفيريم // جنگم بشه خدا بخواد شهيديم عجب اهنگ تميزي
ديگه گوش پاک کن نگيري // اينو زمزمه کن تو درگيري


بررسي ورس دوم از لحاظ اجرا :
ورس دوم با اجرای بهتری شروع میشه حسی که به آهنگ داده و خوندن ریتم دارش شنونده رو به دنبال آهنگ مشتاق میکنه همچنین لحن تقریبا کنایه داری واسه گفتن کلمات بکار برده و به سبک متفاوتی اول ورس رو آغاز میکنه ، چون کلمات از ریتم بهتری نسبت به ورس قبل برخوردار هستند اجرای متناسبی داره بیت دوم قافیه آخر بیان شیوایی رو شاهد نیستیم، قبل از شروع بیت پنجم یه مکث بسیار کمی داره آهنگ و کلمه ببین استفاده شده که باعث میشه مخاطب با دقت بیشتری به این قسمت توجه کنه قافیه های آخر هر بیت دو لاین ضبط شده که باعث بالارفتن درک شنیداری تو آهنگ میشه نکته بعدی سرعت اجراست که بازم تغییرات نوسانی به دنبال داره در کل اجرای صریح واضح و گیرایی تو این ورس شاهدیم
 


بررسي از لحاظ معنی و مفهوم :
ورس دوم ارتباط معنایی متعادلی با ورس اول داره و تقریبا یه سیر داستانی رو بیان میکنه مفهوم چند بیت اولی زیاد روون نیست اما در ادامه خوب میشه از آرایه های کنایه تشبیه در ابیات (يخوان بدونن تيغ ميگيرم؟چون زير ذره بينم/اونقدر زوومن روم که معلومه سلوله سيبيلم نتيجه ي کارامونو چند سال ديگه ميبينن/دون هايي که کاشتيم تازه اندازه ي شيويدن فک نکني حقوق بيگيرم/ ولي دستور از بالا ميگيرم) به خوبی استفاده کرده سپس از برانگیختن حس وطن پرستی (بیت بعد) استفاده کرده و ورس رو به پایان میبره در کل ابتدا به نوعی اشاره به بازخورد کاراش و ایرادایی که بش میگیرن داره سپس آهنگ رو به فداکاری واسه وطن ربط میده و به پایان میبره . در مجموع 6 بیت واسه یه همچین ورسی کم به نظر میرسه و اشاره های کمی به اصل موضوع شده و مفهوم خیلی فراگیری نداره و انتظار کار بیشتر رو از هیچکس داشتیم .

بررسي ورس از لحاظ قافیه ها و قواعد رپ :
ورس دوم از لحاظ یکسانی و زیبایی کلمات در حد همون ورس اوله دو بیت اول که اصلا قافیه های مناسبی نداره هدف از گفتن این حرف اینه که میشد با هماهنگی بیشتر کلمات از لحاظ آوایی آهنگ رو دلنشین تر کرد بیت 3 و 4 زیباتره و وزن بهتری داره بیت 5 هم وزن خوبی داره اما از قافیه سنگین خبری نیست .
این ورس هم مثه قبلیش ابیات کوتاه بلند زیاد داره و همین مساله فاکتور مثبتی واسه یه آهنگ نیست هرچی ابیات یه شکل و یکدست باشن زیبایی نوشته بیشتر به چشم میاد .

ورس 3:
نمـــيدونم با اينکه بچه هـــامــون چريکن // چرا لباس فرم نامردا نمیدن به ما
تازه اولاشه // تلفات واسه وسطاشه
نزارن زحماتم تباه شه// به يه پله برسه که منم از نظرم ته مهاشه
به امپراطوري ها هم بگين الکي نباشن خوشبين نهنگم بياد جلو کشتيم به درندگيه کوسه ايم// با مغز دلفين
جوابتونو دادم ولي باز ميپرسين... گییدجیم گوررسن منی //اينم ترکيش
از اول اهنگم يه چهار باري ميشه گفتيم:


برسي ورس 3 از لحاظ اجرا :
ورس سوم نسبت به بقیه ورسها زیبایی بیشتری داره مانور حرفه ای که هیچکس انجام میده واضحه سرعت اجرا به میزان های مشخصی همراه ریتم تغییر میکنه بیت اول اجرای آهسته ای داره دو بیت بعدی سرعت متفاوتی داره و شنونده رو همراه میکنه سپس دو بیت بعدی باز ریتم خوندن و نوع استایل تغییر میکنه که باعث تنوع بیشتر تو یه آهنگه و در ادامه هم با بیانه خوبی به پایان میبره ...اینگونه اجرا تو یه ورس کار متفاوتی بود و کمتر دیده بودیم ، چون تو هر استپ از اجرا بیت آهنگ تغییر ریتمیک داشت صدا و آهنگ با هم هماهنگی درستی و خوبی داشتن ، نکاتی که میمونه بیت اول کلمه چریک درست بیان نمیشه در ادامه بیت (تلفات واسه وسطاشه نزارن زحماتم تباه شه/ به يه پله برسه که منم از نظرم ته مهاشه) دو قسمت انتهایی بیت تلفظ گیرایی نداره و در آخر بیت (نهنگم بياد جلو کشتيم به درندگيه کوسه ايم/ با مغز دلفين) هست به دلیل نوع نوشتش مکثی تو اجرا میفته و اگه نوعه دیگه ای تلفیق میشد شاید جذابیت بیشتری پیدا میکرد .

بررسي ورس 3 از لحاظ معنی و مفهوم :
مفهوم این قسمت نیز تقریبا گیرایی بالایی داره بازم ابیات کمه اما بار معناییش مناسبه کل ورس تقریبا تو 6 بیت و یه مصرع خلاصه شده بیت اول و دوم با جابه جا کردن و بکارگیری متفاوت فاعل و فعل مفهوم جالبتری بهش داده ابیات بعدش با استفاده از آرایه هایی مثل تشبیه و اغراق منظور خودشو زیباتر به گوش شنونده میرسونه، مفهومی در بازه ی دو ورس قبلی داره و با کنایه و بکار بردن جملات دو پهلو منظوره خودشو از ایستادگی واسه وطن و حرفه میرسونه و اینکه همیشه نوک پیکان ما به سمت پیشرفت و در بالاترین حده به نوعی هم اول میخواد بیان کنه امکانات مناسب در دست نیست البته قسمتی هم که سرعت اجرا میره بالا بیت 2 و 3 معنی واضحی نداره .

بررسي ورس 3 از لحاظ قافیه ها و قواعد رپي :
این قسمت هم مثه قبلییا رو همون استایل شعر گفته شده البته از وزن قوی تری برخورداره 4 بیت اول قافیه های همسویی دارن و هماهنگی خوبی دارن مخصوصا ابیات 2 و 3 که از نظر هم آوایی خوب کار شده البته آخر ورس زیاد به قافیه داشتن بیتا اهمیت داده نشده به طور کلی در سطح قابل قبولی شعر گفته شده و روی بیت شناوره! البته یه نکته ای که هست اینه که اگه جوری شعر نوشته میشد که تفکیک پذیری ابیات راحت بود خیلی به نوشته کمک میکرد و به زیباییش اضافه میکرد .

کروس:
ما در حال انجام وظيفه ايم/دلا شيرن تا ابد ما با ترس غريبه ايم


بررسي کلی کروس  :
کروس آهنگ 4 بار و به یه شکل تو آهنگ اجرا میشه قسمتی 17 ثانیه ای این قسمت از یک بیت تشکیل شده که دو بار تکرار میشه، به نظر از قسمتهایی هست که وقت زیادی براش صرف نشده! نوشته کروس مطابق متن آهنگه و خیلی خوب هماهنگ شده در عین حال شیوا هم هست قافیه ی هماهنگی هم داره و معمولیه ولی اجراش زیاد مناسب نبود و در حد این آهنگ نیست، بسیار معمولی و بدون استایل گیرایی اجرا شده و خیلی فضای کروس رو شلوغ کرده شاید اگه خود هیچکس اجرا میکرد زیباتر میشد از لحاظ فنی مشکل خاصی نداره مهم اون گیرایی و زیبایی هست که فاقدشه و بسیار ساده و ابتدایی اجرا شده .

اوترو:
ايول
اينطوريه
اونايي هم که از ما بيــــــزارن // شبا يه روز خوبو گوش ميدن و بعد ميخوابن
هه هه
تروريستم جد و ابادته
اگه خر شين بخواين بياين جلو
واي
نميرسه ديگه خون به مغز خون به مغز خون به مغز // بگو(2)
رد ميدن بگو رد ميدن بگو رد ميدن // شير دلا رو ببينن از صد متري بز دلا در ميرن درميرن


بررسي اوترو :
آهنگ انجام وظیفه دارای اوترویی 50 ثانیه ای هست که به صورت تیکه تیکه و کوتاه اجرا میشه
مضمونش هم با موضوع و مفهوم آهنگ همخونی داره و هم به نوعی کنایه و فلش بک به آهنگای قبلیشه هم به موضوع اصلیه آهنگ اشاره میکنه و مفهموم واضحی نیز در بر داره ، به طور کلی پایان مناسبی برای به پایان رسوندن آهنگ هست.

نقد فني آهنگ :
بيت اين ترک با سمپل ساخته شده که بر خلاف کارهاي قبلي مهديار آقاجاني مثل يه مشت سرباز ، آلبوم جنگل آسفالت و ... از هیچ سازه زنده ای استفاده نکرده .چیزی که واسه همه سوال شده اینه که یعنی واقعآ هیچکس رو ریتم شیش و هشت خونده ؟
جواب این سوال بله هست ، هیچکس این ترک رو ریتم شیش و هشتم اجرا کرده البته این ریتم با اصول و تلفیق تکنیک های بیت زنی در سبک هیپ هاپ انجام شده، شما اگه کمی با دقت بیشتر به این ریتم گوش کنید ، متوجه میشید منظور من از تکنیک های هیپ هاپ چیه الان تو این ریتم اسنر یکی از صداهای اصلی ساخت این ریتم هست که اگه توجه کنید تو خیلی از کارهای شیش و هشتی که تا حالا گوش کردید یا اسنر استفاده نشده و یا اگر استفاده شده هم صداش خیلی پایین بود و فقط به منظور پر کردن ریتم استفاده شد
یا تفاوتی دیگه ای هم که میشه گفت تمپو ریتم هست ، ترک انجام وظیفه با تمپو 84 بسته شده که یا دقیق ترشم بخوایم بگیم میشه 84.990 خب بازم اگه توجه کنید متوجه میشید که ترک های دیگه ای که از ریتم شیش و هشت استفاده شده تمپو های خیلی بالاتری نسبت به ترک انجام وظیفه دارن ، البته در اصلش ما نباید مقایسه کنیم خب این افرادی که ا صولآ بهشون خالتور گفته میشه در واقع رپ کن نیستند و هیچ جایی در موسیقی هیپ هاپ ایران ندارند و من فقط برای درک هر چه بیشتر شما دوستان عزیز این مقایسه رو انجام دادم .
خب من برای شما قسمتی از ترک انجام وظیفه رو دوباره سازی کردم یکی با تمپو اصلی و یکی با تمپو بالاتر که میتونید از لینک های زبر دریافت کنید :

دانلود قسمتی از بیت با تمپو اصلی

دانلود قسمتی از بیت با تمپو بالاتر 

در کل میشه نتیجه گرفت که این ترک از طرف مهدیار آقاجانی و هیچکس یه نوآوری جدید بود تو رپ پارسی که امیدوارم تعداد این نوآوری ها بیشتر بشه .
از نظر میکس و مستر کار باید بگم که تنها ایرادی داره اینه که کروس کار بیش از حد شلوغ شده هم تو بیت سازی و هم میکس کار که کمی گوش شنونده رو اذیت میکنه .

نقد کلي :
آهنگ انجام وظیفه رو میشه بازگشت خوبه کسی که بش لقب پدر رپ پارس رو دادن دونست، موضوع آهنگ با اجرای هیچکس تناسب جالبی داره و ترک اول آلبومی بهمین اسمه البته انتظار بسیار بالاتری از وی داشتیم که آهنگ کاملا بی ایرادی بده بیرون و با توجه به نیاز رپ پارس به هیچکس میشد قویتر عمل شه نکته های قابل اشاره که باید عنوان کرد: نوشته کم، کروس نه چندان جالب و خوب کار نشدن روی زیبایی آوایی کلمات دونست اجرای کل آهنگ در سطح خوبی هست و از نکات مثبت آهنگ باید اشاره به مفهوم زیبا و اجرای متفاوت و جالب هیچکس داشت بیت آهنگ هم جالب بود اما کاستی هایی داشت و در آخر میشه گفت قدرت مخاطب پذیری نسبتا بالایی برای نفوذ به توده مردم رو هم داره .
برای پایان آرزوی موفقیت این خواننده پر طرفدار و تاثیر گذار و قدم برداشتن برای پیشرفت سبک رپ پارسی رو داریم و امیدواریم که با نظرات سازنده مارو یاری کنید
.

متن آهنگ :

اينترو:
به همه گفتيم ديگه به کي بگيم؟ همه ميدونن...اره بابا موندني نيستيم ديگه باو.وظيفه رو بايد انجام داد و رفت.ما هميشه در حال انجام وظيفه ايم.
ببين اين يه چيز جديده // دنــــيا مثلشو نديده

ورس1:
بهم میگن بمون نرو بری بده // میگم ما شبو به دیدن پرچم و کشیدن بوسه ازش میکنیم صبح
خوب ؟ کل و هم قفلیم ما // ها اصلیم بقیه چینی مینی کارای اونا همگی زیقی میقی ان
از ما میشنوی کار عمری // از خوبای ایران گلچین
ازتون دارم یه سوال // لیاقت کیه بگن بش شجاع ؟
اونکه به عشق جبهه میکنه بند پوتین و سفتش ؟ // یا اونیکه نشسته اونور گود و میگه بکن لنگش ؟ هه به مولا زشته
من هرچی گفتم از نزدیک دیدم // ایران قشنگه حتی پشت میله هم
پس هرکی بهمون گیر داد میگم

کروس:
ما در حال انجام وظيفه ايم // دلا شيرن تا ابد ما با ترس غريبه ايم(2)

ورس2:
هــــي // ازم ميپرسن کي؟
ميخوان بدونن تيغ ميگيرم؟چون زير ذره بينم/اونقدر زوومن روم که معلومه سلوله سيبيلم
نتيجه ي کارامونو چند سال ديگه ميبينن // دون هايي که کاشتيم تازه اندازه ي شيبيدن
فک نکني حقوق بيگيرم // ولي دستور از بالا ميگيرم
ببين ، تو ايران سربازاي شريفيم تو خارجه سفيريم // جنگم بشه خدا بخواد شهيديم عجب اهنگ تميزي
ديگه گوش پاک کن نگيري // اينو زمزمه کن تو درگيري

کروس:
ما در حال انجام وظيفه ايم/دلا شيرن تا ابد ما با ترس غريبه ايم(2)

ورس 3:
نمـــيدونم با اينکه بچه هـــامــون چريکن // چرا لباس فرم نامردا نمیدن به ما
تازه اولاشه // تلفات واسه وسطاشه
نزارن زحماتم تباه شه// به يه پله برسه که منم از نظرم ته مهاشه
به امپراطوري ها هم بگين الکي نباشن خوشبين نهنگم بياد جلو کشتيم به درندگيه کوسه ايم// با مغز دلفين
جوابتونو دادم ولي باز ميپرسين... گییدجیم گوررسن منی //اينم ترکيش
از اول اهنگم يه چهار باري ميشه گفتيم:

کروس:
که ما در حال انجام وظيفه ايم // دلا شيرن تا ابد ما با ترس غريبه ايم(4)

اوترو:
ايول
اينطوريه
اونايي هم که از ما بيــــــزارن // شبا يه روز خوبو گوش ميدن و بعد ميخوابن
هه هه
تروريستم جد و ابادته
اگه خر شين بخواين بياين جلو
واي
نميرسه ديگه خون به مغز خون به مغز خون به مغز // بگو(2)
رد ميدن بگو رد ميدن بگو رد ميدن // شير دلا رو ببينن از صد متري بز دلا در ميرن درميرن

امتیاز به اجزای کار :

نمراته تکست از نظره معني و مفهوم عاميانه و متناسب با موضوع در ورس ها + کروس به صورته جدا گانه:

ورس 1 : 8.2 از 10
ورس 2 : 8.4 از 10
ورس 3 : 8 از 10

نمراته تکست از نظره رعايته اصول و قاعده ي مربوط به رپ(سيلاب و وزن و...)در هر ورس به صورته جدا گانه:

ورس 1 :7.5 از 10
ورس 2 : 7.7 از 10
ورس 3 : 8 از 10

نمراته استايل در هر ورس :

ورس 1 : 8 از 10
ورس 2 : 8.3 از 10
ورس 3 : 8.5 از 10

مخاطب پذيري آهنگ:

9 از 10

القای حس خواننده به شنونده :
تو پارامترایی که در نقدا استفاده میکنیم قسمتی اضافه شده تحت عنوان بالا
 که نمره به حسی هست که خواننده باید متناسب با موضوع به مخاطب خودش القا کنه

8.2


کروس آهنگ به صورت کلی :

7 از 10
نمرات بيت و ميکس و مستره کار و ضبط وکال:

بيت : 9.5 از 10
ميکس و مستر : 8 از 10
ضبطه ووکال : 9.5 از 10

تهیه کنندگان این مطالب هر کدام در بخش های خود :

نقد و بررسی آهنگ Parsa & Barsam (علیرضا & علیرضا)
نقد و بررسی صوتی آهنگ از Aryana ( علی )
بررسی فنی آهنگ از beatmusic (مجید شفیعی)
تهیه کاور و گرافیک از MK (محمد)
تنظیم و ویرایش و بازنگری نهایی از M4$0u5 (مسعود)


اسامی تیم به ترتیب الفبای انگلیسی به شرح زیر می باشد :

Aryana ( علی )
Arya_gharbal(آریا)
Barsam (علیرضا)
beatmusic(مجید شفیعی)
M4$0u5(مسعود)
MK (محمد)
Netbaz(جاوید)
Parsa (علیرضا)
tf2000(حمید)

اتحاد تا جهانی شدن رپ فارس
متحدین




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Arash در چهار شنبه 2 آذر 1390برچسب:,

و ساعت 15:1

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش آمدید

Arash

آذر 1390

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 23978
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1